سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ ام وی ام550

آیا خودرو ام وی ام 550 شما هم از کشش و شتاب کمی بر خوردار است؟ تعویض دنده خودرو ام وی ام شما به کندی صورت میگیرد؟ در ادامه به ابن موضوع خواهیم پرداخت که آیا با ریمپ خودرو این معایب از بین خواهد رفت با خیر. فقط لازم به ذکر است قبل از انجام این کار از مرکز تیوینگ و ریمپ حتما اطمینان حاصل کنید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید.

ریمپ خودرو ام وی ام 550 با ایسیو ME 7.9.7

با ریمپ ایسیو می توان مصرف شهری این خودرو را تا حد قابل قبول 1لیتر در هر صد کیلومتر کاهش داد

پیشرانه ام وی ام 550با یک گیربکس از نوع CVT کوپل شده است که با موتور ماشین نا هماهنگ است و عملکرد چندان راضی کننده ای هم ندارد ، دقیق عمل نمیکند و چندان هوشمند نیست ولی می توان با ریمپ ایسیو هماهنگی بهتری بین موتور و گیربکس ایجاد نمود.

خودروی MVM 550 در بازار ایران جایگاه مناسبی را پیدا کرده است. ECU این خودرو بوش ME7.9.7 می باشد. این مدل ایسیو دارای پردازشگر ST10F275 می باشد. یکی از مشکلاتی که دارندگان این خودرو دارند این است که کشش خودرو در سر بالایی ها ضعیف می باشد. منشا این ایراد در برنامه ایسیو می باشد که از سوی کارخانه و به دلیل استانداردهای یورو4ایسیو را محدود کرده است. هنگامی که شما پدال گاز را سریعا تا انتها فشار می دهید. دریچه گاز به دلیل تاخیری که دارد دیر باز شده و شتاب گیری سریع اتفاق نمی افتد. برای رفع این ایراد دکتر ریمپ می تواند پارامتر های دریچه گاز و گشتاور خودرو تغییر دهد تا شتاب گیری سریع و بی نقض اتفاق بیوفتد.

در ریمپ MVM 550 دکتر ریمپ  می تواند توان و گشتاور موتور را تا 10اسب بخار و گشتاور را تا 12نیوتن متر سر چرخ افزایش دهد. همچنین با روش ریمپ ترکیبی که انحصارا در اختیار دکتر ریمپ می باشد می توانیم مصرف سوخت را تا 1لیتر کم کنیم.

از آنجایی که اطلاعات تعویض دنده (معکوس کشیدن ها) در ایسیو ذخیره می شود می توانیم با ریمپ تاخیر دریچه گاز را بهتر کرده و معکوس های خودرو را نیز سریعتر از قبل کنیم.

بطور کلی ریمپ برای این خودرو فواید ذیل را دارد :

1- کاهش مصرف سوخت

2- افزایش شتاب

3- افزایش توان و گشتاور

4- رافع تاخیر دریچه گاز

5- رفع کپ اولیه

6- شتاب گیری بهتر

7- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

8- رفع خطای کاتالیست

9- بهبودن در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر(

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ ایسیو خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.