سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ پرشیا

امروزه به علت افزایش مراکز ریمپ و تیونینگ خودرو تنها با گذراندن یک دوره کوتاه ریمپ شروع به انجام ریمپ کرده و نه تنها علم کافی برای انجام این کار را ندارند بلکه دستگاه های تخصصی هم ندارند. و با انجام این کار نه تنها مزایا ریمپ را نخواهید دید بلکه باعث ضرر های به موتور خودرو خود خواهید شد. ما با چندین سال تجربه در زمینه ریمپ و تیونینگ خودرو توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کرده ایم.

ریمپ ایسیو قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو میباشد، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان ریمپ ایسیو ، تیونینگ موتوری ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … میباشد است. مجموعه تیونینگ خودرو دکتر ریمپ ریمپ ecu پژو پرشیا با ایسیو SSAT را برای خودرو شما ارائه میکند :

1- رفع کپ حین حرکت پرشیا

2- افزایش سرعت و شتاب اولیه پرشیا

3- افزایش سرعت و قدرت پرشیا

4- کاهش دمای کارکرد فن پژو پارس

5- برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور پژو پرشیا)

6- کاهش مصرف سوخت ( تنها با ریمپ کامل ارائه میشود )

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزایش شتاب ثانویه پارس

9- رفع کپ اولیه

ریمپایسیوپرشیا ، با ایسیو اس ست ، با دریچه گاز معمولی برای افزایش سرعت و شتاب ، کاهش دمای کارکرد فن ، برداشتن کاتاف و کاهش مصرف سوخت صورت می گیرد. اما هزینه ریمپ SSAT چقدر است ؟ در انتهای این مقاله اعلام شده است . میزان بهبود پرشیا پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب خواهیم رسید ، در فیلم زیر که یکی از مشتریان فول ریمپ ایسیو پرشیا است، تنها با برنامه ریزی ecu خدمات ریمپ ایسیو را ارائه کردیم :

ریمپ خودرو پرشیا

ریمپ استیج وان Sage 1

در این نوع ریمپ ایسیو پرشیا بر روی سوخت، جرقه، سنسور اکسیژن و دریچه گاز به نحوی کار می شود که با افزایش توان و گشتاور خودرو ، نزدیک به 12% کاهش مصرف سوخت حاصل شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و یوزر هایی که میخواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میشود. تاثیر این نوع ریمپ 15% افزایش شتاب و سرعت میباشد.

ریمپ استیج تو Stage 2

ریمپ بر روی موتور تقویت شده : در این مرحله بر روی پاشش سوخت، نحوه جرقه زنی ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میکنیم که افزایش توان موتور و گشتاور تا 20% حاصل گردد. نکته قابل توجه این است که خودرو هایی که فاقد هدرز، کیت مکش و سایر تقویت کننده های موتور اند ، اگر بدون استفاده از سوخت با کیفیت اقدام به افزایش زیاد اوانس و ریتارد برای بدست آوردن قدرت بیشتر کنند منجربه ناک و افزایش حرارت احتراق میگردد. در وضعیت ناک مقدار انتقال گرما به 1?7برار میرسد و گاها باعث آسیب پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کاتالیزور را نیز سبب میشود. پس برای جوابدهی مناسب ریمپ پرشیا با استیج 2 برای موتورهای تقویت شده مناسب است.

ریمپ استیج تری Stage 3

ریمپ برای ماشین های مسابقه پرشیا : شرکت دکتر ریمپ با ارائه خدمات ویژه برای ماشین های پیست پرشیا با استفاده از برنامه ویژه و ریمپ ایسیو بسیار حرفه ای با سوخت هایی نظیر C16 یا الکل حداکثر توان موتور را برای این عزیزان به ارمغان بیاورد. شرکت دکتر ریمپ با تغییرات اساسی در جداول سوخت و جرقه موتور توانایی تغییر سوخت موتور از بنزین به E85 ” الکل – بنزین ” را دارد. اکتان بالای الکل (116) و خاصیت خنک بودن آن حداکثر راندمان را ارائه میکند.