سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش برنامه نویسی ری اکت

توضیحات تکمیلی در مورد کتابخانه ری اکت

کتابخانه ری اکت جی اس به برنامه نویسان و توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از انواع مختلف واسط های کاربری اپلیکیشن های مناسبی را با کامپوننت ها ایجاد نمایند و در این زمینه کمک بسیار شایانی را به برنامه نویسان ارائه می نماید. در حالت کلی کامپوننت از جاوا اسکریپت و html تشکیل می شود و منطقی که در کامپیوتر وجود دارد این موضوع می باشد که قسمت کوچکی از یک واسط کاربری بزرگتر خود را به نمایش بگذارد.

تفاوت ری اکت با فریم ورک های دیگر

در اوایل قرن بیست و یکم در سال 2011تعدادی از برنامه نویسان و توسعه دهندگان بسیار برجسته در دنیای وب یک مخزن بسیار پیشرفته به نام ToDoMVC راه اندازی کرده و در آن مخزن با سرعت فریم ورک و کتابخانه های محبوب موجود در سراسر دنیا یک اپلیکیشن را با فهرست کار یک ساعت پیاده سازی کردند. همچنین در اواخر سال 2012بود که این پروژه به یک مکان غیررسمی برای مقایسه ابزارهای مختلف تبدیل شد. با مراجعه به این پروژه و کسب اطلاعات مناسب در این زمینه به خوبی از تفاوت عملکرد react با دیگر فریم ورک ها و کتابخانه های موجود اطلاع پیدا خواهیم کرد.

چرا باید ری اکت را یاد بگیریم؟

دلیل آموزش برنامه نویسی و استفاده از کتابخانه ری اکت سوالی است که پیش روی بسیاری از افراد و برنامه نویسان وجود دارد و ذهنشان را مشغول می نماید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی فریم ورک و کتابخانه برای ساختن فرانت اند در اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف وجود دارد که راه توسعه را تا حدود زیادی تسهیل می نماید در دنیای برنامه نویسی فرانت اند هنوز تغییرات بسیار زیادی به وجود می آید و این موضوعی که بخواهیم هر روز برای یادگیری و کار کردن با فریم ورک های مختلف زمانی را اختصاص دهیم بسیار سخت و غیر ممکن بوده چرا که عمر فریم ورک ها در این راه بسیار کوتاه بوده و می توان ریسک یادگیری آن ها را به دوش بکشیم. بنابراین اگر به دنبال یک تکنولوژی هستیم که در نوع خود و در حوزه مشخصی بهترین بوده و ارزش ریسک را داشته باشد پیشنهاد ما به شما یادگیری ری اکت می باشد. همچنین این کتابخانه دارای یک سری ویژگی های مثبت نیز می باشد که در ادامه به شرح مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

آموزش برنامه نویسی ری اکت به صورت بسیار آسان

هر شخصی که دارای پیش زمینه در برنامه نویسی و کد نویسی باشد این امکان را خواهد داشت تا react js را در ساده ترین حالت ممکن فرا گرفته و از آن استفاده نماید. این گزینه به عنوان یک ویژگی مثبت برای کتابخانه ری اکت به حساب می‌آید چرا که کتابخانه و فریم ورک های دیگری مانند Angular و MVC بسیار پیچیده بوده و یادگیری آنها نیز کاری بسیار دشوار می باشد. این نکته گفتنی است که برای یادگیری آسان و بی دردسر کتابخانه ری اکت باید دانش مختصری در زمینه زبان های برنامه نویسی html و جاوا اسکریپت و css داشته باشید.

بنو سایت همراه همیشگی شما.