سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ برلیانس بخش 2

 ما در دکتر ریمپ  با ریمپ برلیانس باز شدن پدال گاز با دریچه گاز رو خطی میکنیم و عملکرد پدال گاز شبیه دریچه گاز سیمی میشه.

به زبان ساده تر وقتی ریمپ خودرو برلیانس رو انجام میدید ماشین شما نفسش باز میشه !!

چگونه همزمان با کاهش مصرف ، قدرت موتور افزایش می یابد !

الان منطقی براتون بررسی میکنیم ، با توجه به صحبت های بالا وقتی بعد از ریمپ برلیانس برنامه ایسیو با موتور و بنزین سازگار می شود مصرف سوخت کاهش می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (3500به بالا ) و در شرایط شتابگری و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداکثر قدرت قرار دهیم همین باعث افزایش توان و شتاب میشود.

دلیلش اینه که در ایسیو برای کارکرد موتور در شرایط مختلف جداول جداگانه وجود دارد ، به طور مثال زمانی که اقدام به شتاب گیری میکنید و پدال گاز رو تا انتها فشار میدهید ، ایسیو در حالت acceleration enrichment قرار میگیرید و سوخت اضافه برای بهبود شتاب می پاشد و در زمانی که به حالت سرگاز و سرعت ثابت حرکت میکنید ecu در حالت مد کروز و سرعت ثابت قرار میگیرد و از جداولی که برای حداقل سوخت تعریف شده استفاده میکند.

یعنی وقتی در شهر و اتوبان یا زمانهایی که از سرگاز استفاده می کنید مصرف شما کاهش می یابد و در زمانی که نیاز به شتاب و قدرت در سراشیبی ها دارید از جداول بهینه شده حداکثر قدرت استفاده میکنید.

گارانتی خودرو رو باطل نکنید !

دکتر ریمپ  برای رفع خودرو برلیانس در انواع مدل های 1500و 1650کلیه کارهای ریمپ خودرو و آپدیت گیربکس را بدون باز کردن ecu و از طریق پورت دیاگ OBDII انجام می دهیم چرا که دکتر ریمپ نماینده انحصاری شرکت سدوکس نروژ و alientech ایتالیا می باشد و تمامی کارها با نظارت این شرکتها و دستگاهای اورجینال ریمپ ایسیو انجام می شود.