سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ جیلی بخش اول

در این مقاله از خودرو جیلی خواهیم گفت که با ریمپ ایسیو چه تغییراتی بر روی این خودرو خواهد داشت. این خودرو هم مانند خودرو های چینی وارد شده به ایران از معایبی بر خوردار است، که در ادامه به این موضوع هم خواهیم پرداخت. برای انجام ریمپ خودرو جیلی با با دکتر ریمپ همراه باشید.

جیلی دستی با ECU بوش ME7.8.8

امگرند EC7

امگرند EC7 یک سدان خانوادگی است که توسط بخش امگرند کارخانه جیلی تولید شده است. این خودرو جزو سدان های نیمه لوکس چینی در کشور ما محسوب می شود که سرسخت ترین رقیب چینی آن بسترن B50F است. امگرند EC7 با هدف صادرات به کشورهای دیگر ساخته شد.

این خودرو از یک موتور 4سیلندر 1?8لیتری مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ بهره می برد که توانایی تولید 139اسب بخار قدرت را دارد و با گیربکس های دنده دستی و CVT عرضه شده است.

این خودرو در سال 2011موفق شد 4ستاره ایمنی از یورو انکپ کسب کند و از موسسه سی انکپ چینی نیز 5ستاره دریافت کرده است.

شرکت جیلی یکی از ثروتمندترین خودروسازان چینی است و چندین زیر مجموعه دارد.

در این فیلم توانایی های دینامیکی این خودرو از جمله عملکرد سیستم ضدقفل ترمز، سیستم کنترل پایداری، شتابگیری و ترمز مورد بررسی قرار می گیرند.

ریمپ خودرو جیلی Geely

جیلی دستی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری علافه مندان به خودرو قرار گرفته است. بخاطر موتور کم مصرف و پرشتابی که دارد استقبال بسیار خوبی از این خودرو شده است ECU این خودرو بوش ME7.8.8 می باشد. این مدل ایسیو دارای پردازشگر بسیار پیچیده با قفل نرم افزاری می باشد. به این معنا که میکروی این ایسیو که ST10F می باشد قفل بوده و باید حتما با پروگرمرهای اورجینال و بروز دنیا برنامه ریزی شود.

در ریمپ جیلی دستی دکتر ریمپ می تواند توان و گشتاور موتور را تا 10اسب بخار و گشتاور را تا 12نیوتن متر سر چرخ افزایش دهد. همچنین با روش ریمپ ترکیبی که انحصارا در اختیار دکتر ریمپ می باشد می توانیم مصرف سوخت را تا 1لیتر کم کنیم.

بطور کلی ریمپ برای این خودرو فواید ذیل را دارد :

1- کاهش مصرف سوخت

2- افزایش شتاب

3- افزایش توان و گشتاور

4- رافع تاخیر دریچه گاز

5- رفع کپ اولیه

6- شتاب گیری بهتر

7- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

8- رفع خطای کاتالیست

9- بهبودن در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر)

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

تمام خدمات ریمپ ایسیو در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.