سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ ایسیو تیگو 7

ریمپ ایسیو چری تیگو 7 : شرکت دکتر ریمپ مرکز ریمپ ایسیو چری است که تقویت خودرو تیگو را ارائه میکند. ایسیو این خودرو ME17 میباشد.

ریمپ ایسیو ME17 چری تیگو 7 با ایسیو لاک ، استیج 1 : در این نوع ریمپ ایسیو تیگو بر روی میزان پاشش سوخت، تعداد جرقه زنی ، گشتاور و دریچه گاز برقی آن به نحوی کار می شود که با افزایش توان خودرو ، نزدیک به 12% افزایش بازده نتیجه شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و مشتری هایی که می خواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میگردد. ریمپ خودرو قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … است.

 ریمپ ایسیو خودروهای چری چینی : چگونه ماشین چری تیگو 7 مان کپ نکند ؟ ریمپ ایسیو تیگو 7 چگونه انجام می شود ؟

ریمپ ایسیو برای خودروهای چینی باعث بهبود شتاب ، سوخت ، کپ سر گاز و… این خودروهای می شود .

برای خودروی چری تیگو 7 موارد زیر را به صورت تضمینی میتوان انجام داد :

a – حذف کپ اولیه خودرو

b – حذف تاخیر دریچه گاز و خوب بهبود عملکرد پدال گاز ( رفع کپ سرگاز (

c – افزایش قدرت خودرو در سربالایی

با ریمپ خود شما میتوانید از رانندگی لذت ببرید و با کاهش مصرف ، پول بیشتری ذخیره کنید و انرژی طبیعی را مثل بنزین کمتر بسوزانید

علاوه بر مطالب گفته شده برای خودرو چری تیگو 5 موارد زیر را نیز می توان ارائه کرد

رفع کپ سر گاز ، رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو ، افزایش شتاب خودرو ، کاهش مصرف سوخت ، افزایش گشتاور موتور ، افزایش قدرت موتور

همچنین شما میتوانید با تقویت سیم ها و وایر ها و سوزن های انژکتور موتور خودرو بر قدرت موتور بیافزایید.

ریمپ تیگو 7 با ایسیو بوش

صفر تا صد تیگو 7 معمولا بین 15 الی 16 ثانیه ( میانگین 15.5 ثانیه ) میباشد که بستگی به سال خودرو و نوع ایسیو آن و شیب و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ecu دکتر ریمپ ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای چری تیگو 5 رقم میزنیم و کار را با گارانتی تقدیم میکنیم ، 2 ثانیه تفاوت در صفر تا صد تیگو ثبت گردید پس ریمپ خودرو معادل 12 درصد افزایش بازده در تیگو 5 است که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 15% تغییر را انتظار داشت.