سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ تندر 90

در این مقاله ریمپ ال 90 را بررسی کرده ایم و تغیرات ایجاد شده را برای خواننده های عزیز خواهیم گفت. تیم تخصصی دکتر ریمپ با ریمپ ال90 توانسته معایب این خودر را در حد امکان که به خودرو آسیب نرسد از بین ببرد. ریمپ اختصاصی که بدون باز کردن ایسیو که برای حذف سنسور اکسیژن خودرو انجام میشود.که باعث افزایش شتاب و راندمان خودرو شده است.

خدماتی که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ دکتر ریمپ ارائه میگردد :

·        افزایش سرعت و قدرت ال 90

·        افزایش سرعت و شتاب ال90

·        کاهش دمای کارکرد فن

·        رفع کپ حین حرکت l90

·        برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور

·        کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد

·        حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو

·        حذف سنسور دوم اکسیژن در ال 90 یورو 4

·        حذف خطای میل سوپاپ

·        فول ریمپ ال 90 شامل تمام موارد فوق میباشد

ریمپ خودرو تندر 90 ( L90 )

صفر تا صد ال 90 معمولا بین 12 الی 13 ثانیه ( میانگین 12.5 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو L90 و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ایسیو دکتر ریمپ ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای ال 90 رقم میزنیم و کار را با گارانتی دکتر ریمپ خدمت شما تقدیم میکنیم ، 2 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ، نتیجه چیپ تیونینگ معادل 15 تا 16 درصد افزایش بازده در ال 90 می باشد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 20% تغییر را انتظار داشت.

هزینه ریمپ خودرو ایسیو L90

هزینه ریمپ ال 90 بستگی به نوع ایسیو و نوع خدمات از 200 تا 690 متغیر است برای اطلاعات بیشتر بایستی با تعمیرگاه چیپ تیونینگ دکتر ریمپ تماس بگیرید و یا به آدرس تعمیرگاه برای بررسی مراجعه فرمایید.

میزان مراجعه بالای L90 های دریچه گاز برقی ( مدل های 88 تا 96 ) سبب شد روش جدید و منحصربه فردی برای ریمپ تندر 90 ها و پارس تندر ها فراهم کنیم ، این روش که بر مبنای دانلود از طریق OBD انجام میشود با توجه به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این خودرو تعریف شده تا بتواند سواری لذت بخش تر و شتاب بیشتر به راننده بدهد. بر این اساس هماهنگی پدال گاز برقی با ایسیو و سپس ایسیو با دریچه گاز برقی در دستور کار قرار گرفت ، کد های هگز دریچه گاز های برقی بصورت زیر است.